Tiny Finger Point Hand With Heart

Dagens up's and down's

11 Mars 2014 - 18:52
Här kommer jag hem vrålhungrig och börjar göra lite go mat. Eftersom att min tallrik var lite extra färgglad idag tänkte jag göra det lite extra fint och lägger upp det på ett snyggt sätt och tar fram mobilen. Men då vill inte min kamera fungera. Tänk er, ni sitter vrålhungriga framför världens godaste mat och tänker: perfekt bild till bloggen! Och just då funkar inte kameran!! Haha lite fjantigt egentligen att reta upp sig på ett sådant i-landsproblem, men det var ju trots allt för er skull! Det måste nog vara för att jag lyckats tappa min mobil så mycket det senaste att kameran helt enkelt fungerar när den vill. 

Dagen som annars varit väldigt bra har gått väldans fort. Jag fick tillbaka provet på första världskriget och allt jag har att säga om det är: I'm baaaack bitches! Haha skoja, nej men det har inte gått så bra det senaste och därför var det gött med ett A! Två andra bra saker idag var att det var min favvofavvofavvo mat i skolan, kött med äppelmos mmmm, och att jag har hittat något jag kan ha på mig till på torsdag då alla skolor här i Varberg ska dansaaaa! 

Ganska fluminlägg idag, hehe! Här får ni en suddigare bild av mig från idag: 





Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]