Tiny Finger Point Hand With Heart

Veckans tips; asos.com

28 Januari 2014 - 10:14
 
Tänkte börja med "Veckans tips" där jag kommer tipsa er varje vecka om mest kläder, skor, inredning men även lite andra saker som hemsidor, recept och ja lite av allt skulle jag vilja säga. Jag är självklart ingen person som är värsta modeguden men kul tycker jag ändå det är med att hänga med vad som trendar just nu. Nu kanske denna kategorin blir lite lik föregående inlägg men whatever. 
 

Okej, första tipset är då att ni alla ska gå in och kika på den här hemsidan! Kanske känner ni redan till den, men jag vill ändå att ni tittar igenom, för grymma kläder har dem och det finns ju inget bättre än frakt- och tullfria hemsidor, right? Har beställt där ifrån två gånger tror jag och båda gångerna har jag varit supernöjd och faktum är att jag har på mig ett par byxor från asos idag, bilder får ni se senare!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]