Tiny Finger Point Hand With Heart

Detta väder alltså

27 Januari 2014 - 14:44
 
Mer snö var det ja. Alltså egentligen älskar jag vintern men när jag måste gå från skolan i snöstorm så är det inte lika kul. Många kanske också tycker det är lite mysigt med snön så länge de får hålla sig inne, men jag tycker faktiskt om att vara ute i snön, så länge jag är rätt klädd det vill säga. Men det är inte alltid det funkar att ta på sig typ dubbla byxor och den tjockaste jackan man hittar. För vad ska man göra när man känner typ tusen spikar i ansiktet? Ha på sig rånarluva? Haha, där har jag något att klura på...
 
Jaja nog om det. NU är jag i alla fall hemma och har krypit ner i sängen med citronsorbet som kompis. Tänkte sätta på några avsnitt Gossip Girl och sedan kolla igenom vad som behövs pluggas på. Förresten gick min redovisning idag skit. Haha okej inte skit men inte så bra med tanke på att mitt powerpoint fuckade upp helt när jag redovisade så att sidorna hoppade fram innan jag hann påbörja min första mening... Dessutom tappar man alla hjärnceller när man står där uppe inför klassen och jag som annars brukar kunna det där met teknik stod som ett stort frågetecken. Jaja, sånt händer... Men vi hörs senare, ciao!
 

Lindal

gott :)

2014-01-27 - 19:13:31
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]