Tiny Finger Point Hand With Heart

Att planera

27 Januari 2014 - 20:03
Min nya kalender för 2014.
 
Något som jag nyligen upptäckt som är väldigt effektivt och bra, det är att äga en egen kalender och se till att skriva ner allt som man ska göra, i den. Jag har alltid skrivit upp på mobilen innan, men jag måste ändå säga att det här är så mycket bättre! Innan skrev jag bara upp typ matcher och sånna lite större saker som jag egentligen kom ihåg. Men nu skriver jag verkligen upp allt mellan himmel och jord. Tips!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]