Tiny Finger Point Hand With Heart

3 höjdpunkter från 2013

26 Januari 2014 - 14:48
 
Österrike: Vi var nere och hälsade på Fiona som jobbade i Bad Gastein. Åkte skidor och snowboard i en vecka med grymt väder och grymma backar! Bästa resan ever. 
 
 
Stockholm/Bruno Mars: Ronja, Amanda, jag och min mamma åkte upp till Stockholm en långhelg. Vi shoppade, såg Bruno Mars (!!) på bara några meters avstånd, träffade Kenza och även RMM. En av de bästa händelserna i mitt liv när vi stod där i globen och bara dansade och sjöng till Brunos låtar! 
 
 
Paris: Ännu en resa som var riktigt rolig! Vi var uppe i Eiffeltornet (bilden längst ner till vänster), i Notre Dame och en dag var vi också på Disneyland. Såå mysigt var det i och med att det var precis innan jul! Också en av de bästa resorna någonsin!
 
Japp, nu har ni fått en liten blick över vad jag gjorde för kul förra året. Och på tal om att resa, förra veckan bokade jag en resa till Portugal! Jag ska dit helt ensam en vecka och surfa. Det är ju typ som en språkresa bara att jag surfar istället för att plugga! Låter det inte nice? 146 dagar kvar!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]