Tiny Finger Point Hand With Heart

På tåget

15 Februari 2014 - 18:52



Sitter på tåget upp mot Älvsbyn. Det ligger typ 130 mil från varberg och det är där jag ska tillbringa mitt lov någonstans. Min bror bor där och därför tänkte jag och mamma komma och hälsa på. Vi kommer åka en del längdskidor men jag och Zacke ska också åka lite snowboard i backarna som finns där. Kommer fortfarande hålla er uppdaterade varje dag! Nu måste jag återgå till att sitta på tåget och vänta ut de 16 kommande timmarna, ciao! 



Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]