Tiny Finger Point Hand With Heart

Norrland

18 Februari 2014 - 17:30
 
Några bilder från gårdagen i skidbacken

Heeej på er! Här i Norrland är allt finfint! Vi har åkt mycket skidor (snowboard) och idag var det tänkt att åka lite långfärdsskridskor, men tyvärr var det lite för slaskigt för det. Redan imorgon är det dags för att sätta sig på tåget hem, vilket är väldigt tråkigt med tanke på att jag trivs som bäst här uppe i vintern. Om en timme sticker vi ut för lite längdskidåkning, men först - MAT!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]