Tiny Finger Point Hand With Heart

Flappy bird

13 Februari 2014 - 18:00
 
Som vi alla vet så kan man ju varken motså att spela detta spel eller att bli arg när man failar gång efter gång. Och bästa känslan är ju när man slår sitt rekord som ligger på typ 30 haha, men det allra bästa måste jag nog ändå säga att det är att titta på alla skämtbilder och vines som har med Flappy bird och göra. Älskar dem två bilderna i mittersta raden åt vänster, (ja bilderna tillhör varandra) där Gud spelar Flappy bird, haha. Fast det sjukaste är väl ändå att en kille dödade sin bror p.g.a. dett spel, och att spelet som nu är borttaget på Appstore säljs för sjuka priser på eBay och Blocket!
 

Annars? Jodå livet är finfint! Har idag tagit premiär på gymmet ihop med Ronja, Linnea och Olivia. Efter det tog jag och Ronja en snabbfika och gick en kortis på stan. Nu är jag hemma, nyduschad, med mat i magen och bäst av allt, plugget är klart! Imorgoooom äreee freeedag (och alla hjärtans dag, kanske borde man satsa på att ge någon fin människa det alla hjärtans dag-kortet längst ner i mitten på collaget? ;). I alla fall, sov gott allesammans och glöm inte av att vara extra kärleksfull imorgon, kisses!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]