Tiny Finger Point Hand With Heart

Effektiva dagar

25 Februari 2014 - 20:35
Jag måste ändå säga att dessa två dagar in på denna veckan har varit riktigt effektiva. Och med det menar jag att jag har gjort allt annat än att kolla serier. Och plugga då. Igår när jag insåg att jag hade mycket tid över satte jag in min "nya" säng på mitt rum. Eller ja, jag bytte helt enkelt säng med Fiona eftersom det ska bli en dubbelsäng där, och därför har jag nu tagit över hennes lite bredare säng. När jag ändå var igång möblerade jag om en del på mitt rum. Men det blev faktiskt riktigt bra. Trots att det är så litet så går det att ställa sängen på typ fem olika sätt. Tänkte det kunde vara kul att visa lite bilder på resultatet men det får vänta, för jag har fortfarande lite detaljer kvar att fixa. 
 
Idag har jag både varit med Alice en stund, lika mysigt varje gång, skickat iväg ännu fler jobbansökanden och sedan tagit en joggingrunda. Och aldrig någonsin har det gått så bra att springa, jäkligt nice! Nu, med lite pannkakor i magen och en päronsplit i handen, tänkte jag äntligen sätta på min saknade Gossip Girl, sov gott!
 
Bjussar på en härlig bild från i sommras, haha!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]