Tiny Finger Point Hand With Heart

Vårkänslor

20 April 2014 - 18:16
T-shirt - Ginatricot, byxor - HM, skor - Vans.
 
Huuuuuur najs är det inte att kunna gå ut i t-shirt utan att frysa det minsta lilla!? Nästan så att shortsen hade åkt på om jag inte haft så bleka ben hehe. Har egentligen inte varit ute särskilt mycket trots det underbara vädret, men lite solande har jag i alla fall hunnit med! Är ju inte särskilt taggad för skola, men jag tackar gudarna för att vi har ytterligare en dags ledighet imorgon också, TACK! Och vädret ska ju fortsätta, så kanske får jag dra fram sommargarderoben, det är ju trots allt snart maj.
 
Nä nu ska jag väl kanske sluta bladdra på om det fina vädret, de gröna träden och allt fågelkvittrande, hehe. Next up - släktkalajs, wiho! Puss!


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]