Tiny Finger Point Hand With Heart

Tillfälligt

16 November 2013 - 18:46
Näääämen heej! Jag är tyvärr inte tillbaka, i alla fall inte än. Har precis blivit klar med Alices blogg och ska därför påbörja en design till denna blogg som jag sedan kommer att ersätta den nuvarande med. För jag råkade nämligen ta bort den gamla blåa designen så jag gjorde en lite snabbt för tillfället. När jag blir klar med designen kommer jag i alla fall uppdatera oftare än 4 gånger per år, men det tar vi då! Hörs igen om några veckor! 
 

Ellen

Jag ska gå ekonomi-ekonomi :) vet du vad du ska gå? :)

Svar: Japp jag ska gå Teknik! :)
Gabriella Toresson

2013-11-26 - 15:26:39
URL: http://stahlbomellen.blogg.se
elin ♡

Hej, är du en sån som gör designer? Om du har tid så skulle jag gärna vilja ha en om du vill hjälpa mig? Jag har precis börjat blogga och om du vill hjälpa mig så kan du maila mig till - [email protected] - / elin

2013-12-07 - 20:38:23
URL: http://elincassandraa.blogg.se

Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]