Tiny Finger Point Hand With Heart

Rastlös

20 Maj 2013 - 22:12
 
Hej! Måndag idag, men inga jobbiga lektioner har hag tagit mig igenom idag eftersom att vi har temavecka. Eftersom att jag inte pluggar något blir mitt lilla schema tomt på kvällarna. Men då tänker ni kanske: Gabbi hallå? Kolla film eller bara chillaaa?!! Men vad tror ni jag gör? Gör ju inget annat än att tjocka mig i min säng medans jag ser på tre olika serier samtidigt! (wait wut?)
Haha förlåt, jag vet att det är ganska värdelöst att klaga på att inte ha något att göra medans andra inte hinner med allt på dagarna som t.ex. deras bloggar. Så därför tänkte jag köra på lite mer, med inlägg på denna blogg. 
Har börjat inse för att få lite fler läsare och göra den lite roligare bör jag börja skriva lite längre än tre rader (haha kolla de tre senaste inläggen) ! ;)
Hehehe. Vi hörs imorgon! Puss
 


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]