Tiny Finger Point Hand With Heart

New for my phone

25 Maj 2013 - 15:55
 

Lööördag och glad som vanligt eftersom att det är helg! Idag fick jag mina skal till mobilen. Det glittriga för endast 19 kr! Och det andra för 50 kr! Rekomenderar verkligen Fyndiq.se om man letar efter något billigt och kanske inte bryr sig särskilt mycket om märken. Har t.ex. beställt iphoneladdare i rosa där en gång och det var ju inte apple´s egna produkt men who thaa hell caresss!
Har haft fullt upp idag med bland annat att dela ut reklam i flera timmar, haha. Imorgon är det mors dag och då ska det firas! Jag och Fiona ska ta med mamma på en liten överraskning hihi! ;) Puss


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]