Tiny Finger Point Hand With Heart

finally

20 Mars 2013 - 18:53
Åhh idag kom äntligen min phoniiee hem på posten! ♥ 


Hola amigos! När jag kom hem idag låg denna vita pryl på köksbordet. Lycka! Har saknat den så mycket. En samsung går absolut inte att jämföra med, så kasst! Men nu är den borta för alltid, never ever att jag släpper ifrån mig min iPhone nu! Helt fabriksny är den och alla mina repor och skador på mobilen är borta!
Idag har det varit en helt vanlig skoldag och ja en helt vanlig dag så att säga. 
Jag vill så gärna ta fram min nya design på bloggen, men saknas fortfarande en header, det viktigaste av allt! Men det kommer det med så småning om.. :) Seyaa


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]