Tiny Finger Point Hand With Heart

Webbdesigner

29 Juni 2013 - 15:21
Hej på er!
Shit vad dåligt det är med bloggande här, haha typ ett inlägg per månad, om ens det räcker, haha!
På förra inlägget fick jag en kommentar som jag tänkte passa på att svar på här:
 
L:
Jippi äntligen ett inlägg! kollar här varje dag och tänker inte släppa taget eftersom jag vet att ibland när jag tittar in här så finns det inlägg! lycka! 
En sak jag undra om också. Jag har hört att du har designat http://ronjaaandersson.blogg.se/ och jag undrar om du är villig att göra det för mig? Jag tycker nämligen du verkar extremt duktig! svara gärna i ett inlägg!
 
Svar:
Ja vad roligt att du håller dig kvar här trots min dåliga bloggning. Absolut, det gör jag gärna! Hör bara av dig till mig på min mejl eller kommentera nedanför så fixar jag en design till dig! 
 
Nu när det snart är dags för gymnasieval har jag börjat tänka mycket på framtiden och vad jag vill bli. Efter mycket funderande vet jag nästan exakt vad för yrke som skulle passa mig och som jag skulle trivas med, webbdesigner! Jag tycker det är väldigt kul med att hålla på med alla dessa koder och grejer som får fram en snygg och enkel blogg/hemsida. Dock blir det ju för det mesta framför en dataskärm om man ska jobba som webbdesigner, men men...
Därför erbjöd jag mig till Ronja, en av mina bästa vänner att designa hennes blogg. Jag vet att min blogg inte har den snyggaste designen för tillfället men jag har en klar design som bara saknar header och när jag har det då lovar jag er att byta design! Så självklart hjälper jag er alla som vill, med design till era bloggar! See ya!
 
 

emma

har sett att du har gjort en hel del väldigt fina designer och min design är inte alls rolig så undrar om du kanske skulle vilja hjälpa mig?? :)

2013-11-29 - 13:56:33
URL: http://emmahenrikssoon.blogg.se

Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]