Tiny Finger Point Hand With Heart

Kamerastativ

05 Januari 2013 - 22:47
Hejhej bloggen! Idag har jag varit hos farmor och träffat kusin och annan släkt. Vi hade en liten julklappsutdelning eftersom jag fortfarande inte fått mina julklappar från pappas sida och vi inte heller har träffat min farbror och dem över jul. Jag var ju inte hemma på julafton... Jag fick bland annat ett kamerastativ, vilket jag blev superglad över! Snacka om att mina julklappar och födelsedagspresenter har rört till det lite, i och med att jag inte var hemma över jul och födelsedag!
Det var därför jag inte tog någon fin bild på mina julklappar eller presenter för jag har inte fått allt ännu.. haha väldigt messy det här alltså! Men jag är riktigt nöjd över allt än sålänge! Fått mycket fina kläder, snowboard, pengar, presentkort också får jag ju inte glömma den fina marmeladen jag fick av Helena, Sara och Wilma! haha fick 5 burkar aprikosmarmelad, när ska jag hinna äta upp allt det? haha
Okej nu blev detta ganska långt men jag har inte glömt er, kommer ännu mer imorgon! Seyaa


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]