Tiny Finger Point Hand With Heart

första skiddagen

23 Februari 2013 - 22:31
Den fiina utsikten från restaurangen i backen där vi åt lunch.
 
Äntligen!Tidigt imorse när vi äntligen var framme efter en 20 - timmars bussresa, var jag riktigt trött men taggad! Vi kom ut i backarna vid 10 tiden och vädret kunde inte vart bättre! Är fortfarande lite trött från bussåkningen och dagens åk i backarna. Blev ett sent inlägg, men vad gör det. Ska hålla er uppdaterade här från Österrike, eftersom både kameran och datorn är med och internet har vi på hotellet, så bättre kan ni inte få det! ;)


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]