Tiny Finger Point Hand With Heart

Nä nu är det dags

11 Augusti 2013 - 14:44
Heeeeeeej vänner! 

Nu tycker jag att vi tar tag i bloggandet. Detta är la typ 20:e försöket men vafan, nu kööör vi! Jag blev riktigt sugen på att ta tag i min blogg bland annat för att min fina vän Helena börjat och ja, jag blev la lite inspirerad. Hennes blogg hittar ni HÄR, och designen till den står jag själv för. hihi. Fortfarande till er som söker efter en ny design till er blogg, kontakta mig så fixar jag det gärna!
 
 
With love/Gabriella


Innan du kommenterar:

- Jag tar gärna emot cred, positivt som negativt, men är du här för att skriva en massa skit kan du lika gärna   lämna sidan.

- Jag gör inga länkbyten men gärna bloglovinbyten.

- Vill du ha hjälp med bloggdesign, mejla då mig på [email protected]

- Var inte blyg för att fråga frågor eller komma med åsikter, alla kommentarer publiceras och svaras på så länge du följer punkterna ovan.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Jewanas.blogg.se
Går sista året i grundskolan i Varberg med webbdesign och löpning som intresse.

Kontakt: [email protected]